Vannak extra szuper, semleges és küzdős gyakorlások a matracon. Igazándiból mint a hétköznapi élet "up and down"-jai. A lényeg az, hogy egyik gyakorlásnak se adj nagyobb jelentőséget, mint ami. Egy gyakorlás a matracon.

Ha épp nehezedre esik, akkor is állj rá, kezdj bele. Vedd észre az ellenállást magadban. Lélegezz. Csináld lassabban, vagy csak 20-30 percig. Ennyi idő már elég, hogy kicsit rugalmasabbnak érezd magad testileg, lekileg és szellemileg is.
Legtöbbször semleges a gyakorlás. Semmi extra, de nem is esik nehezedre. Vannak számodra kellemesebb és kicsit nehezebb részei.
Ésssss vannak napok amikor összejön egy nagyon szuper gyakorlás (mint nekem ma). Amikor úgy érzed szárnyalsz. Van erőd és rugalmas vagy. Teljesen együtt mozogsz a légzéseddel. Bármeddig jógáznál és bármit meg tudnál csinalni (persze a saját határaidon belül). Ezek a ritkább alkalmak. Ilyenkor érdemes kihasználni és gyakorloni egy hosszabbat. Ilyenkor sikerülhetnek könnyedén olyan asanák, amik eddig nem. Ilyenkor átélheted a jóga gyakorlás teljes varázsát.

Az én szárnyalásom még nagyon babacipőben jár. Ahogy mondani szoktuk viccesen: még túl rövid a karom, hogy beférjen alá a lábam (tenyéren kellene támasztkodnom). De szép lassan tanulgat repülni a madaram.